dinsdag 10 januari 2012

London!



"Ik ben naar London geweest en het was SUPER!"

De rode dubbeldek bussen, de rode telefooncellen, de enorme winkels met meer dan genoeg uitgaansjurkjes, clutches & high heels en nog veeeeel meer leuks heb ik met grote ogen in de drie dagen dat ik er was bekeken!  De oudheid van de stad heeft mij geinspireerd en daarnaast de echte britten met hun opvallende accent ook!










Zoals de meeste weten zit het stuur van de auto's uit Engeland aan de rechterkant, dit was dan ook heel leuk om te zien! Daarnaast hebben de Engelse hele andere soort taxi's dan in Nederland wat ook erg opmerkelijk is! Alleen hierom wil je al een taxi pakken in London. Deze  taxi's vond ik erg inspirerend en je zou hiermee in Nederland een hele goede actie kunnen bedenken door het gebruiken van deze opmerkelijke auto's in bijvoorbeeld de drukke, grote steden!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten